اگه مریضیـ دوچیز هستـ کهـ باید نگران آن باشیـ : اینکهـ می میریـ یا زنده می مونیـ . اگهـ زنده می مونی ک نگرانیـ نداره، اگهـ می میریـ دوچیز هستـ کهـ باید نگرانـ آن باشیـ اینکهـ میری بهشتـ یا میریـ
جهنمـ . اگهـ میری بهشتـ کهـ نگرانیـ نداره،اگهـ میریـ جهنمـ ، اونجا انقدر آشنا می بینی ک نگرانیـ نداره..
پس بخند و از زندگیـــ لذت ببر دوچیز...
ما را در سایت دوچیز دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 84